nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

29 Haziran 2015 Pazartesi

Anne Kız Bir Örnek


Selam Hayırlı haftalar,
10 Kasımda işe başladıktan sonra bu güne kadar cumaları hiç çalışmadım ayda 1 cumartesi işe geldim.
İçerideki yıllık izinlerimin bir kısmı olan (21gün) ü cumalara böldürdüm bu güne denk geldi işte.
Kısacası artık Cuma günleri de çalışıyorum.
Bu durum hiçte hoşuma gitmiyor keşke 3 gün çalışsam yada 1 gün çalışıp 1 gün kızımla olsam.
yada hiç çalışmasam neyse ! bitmez bu muhabbet

Sabah işe gelir gelmez kendimi alışveriş sitelerine attım
Görür görmez bunu aldım daha niceleri var ama ciddi anlamda tutumlu olmaya karar verdiğim için almıyorum.

Bide siparişi verir vermez ekledim inşallah güzel olur ikimize de ,
Trendyol gene coşmuş. 


0 yorum on "Anne Kız Bir Örnek "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...