nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

5 Mayıs 2015 Salı

Boya Yapma & Kağıt Yırtma Etkinliği


Bu ara bir sürü etkinlik yaptım İnternet üzerinden ne gördüysen iş yerinde tema olarak hazırladım.
Aklımca , Nisa Duru uyuduğu anda bir sonraki güne 1 etkinlik yapacaktım ,

ama kızım diye demiyorum bütün planlarımı alt üst etti ( ileri de olur da bunu okursan bil kızım )
Hızlıca ne yapabiliyorsan o gün etkinliğimiz oluyor işte.


Boya etkinliği için gerekli olanlar 
* Parmak boya 
* Şeffaf dosya yada kilitli poşet
* Koli bandı

Şeffaf dosya içine elimdeki renk boyaları koydum sıkıca ağzını kapatım boyunun erişeceği kapıya yapıştırdım.
İlgisini daha çok koli bandını açmak çekse de arada gidip eli ile boyuyor , 
hatta elimizden tutup bizi de götürüyor yapalım diye :) 
Renklerin birbirine karıştığını görüyoruz.



Annenin işi bu koca kağıtlarla olunca kızıma müsvedde olan kısmından götürdüm , 
Üzerinde doyasıya boya yaparız diye düşünmüştüm 
ama yırtmak daha cazip geldi boya yapma etkinliğimiz yerini parçalama , yırtmaya devretti.
El kaslarımız çalıştı fazlasıyla :)


Bizde böyle :) 


0 yorum on "Boya Yapma & Kağıt Yırtma Etkinliği "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...