nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

23 Mayıs 2015 Cumartesi

Aybars ile Nisa Duru



Bu tabloya her baktığımda bir garip oluyorum çünkü kaç kişinin teyzesi kendinden 3 ay önce doğum yaparmış olabilir bilmiyorum. ! :)
şaka gibi gerçekten ama biz böyleyiz işte üstelik bu şok tek değil kızımdan 16 gün küçükte dayımın oğlu var hihihi :D 
Bu resimdeki yaramazlık abidesi Aybars kızımdan 2,5 ay büyük

Hamilelik planları zamanlarımda hiç aklıma böyle bir şey gelmezdi sözüm ona teyzem ikinci çocuk düşünmüyordu çünkü. 15 mart tı sanırım bizim evde annemden aldığım en kötü haberdi. bir telefon görüşmesi ile aldık haberini teyzecim hamile tamam sonrasından dünyalar benim oldu ta ki o ay hamile olmadığım kesinleşene kadar sonra vur patlasın çal oynasın .. 

Sonra annemin evinde de ben verdim mutlu haberimi Hamileyim diye düştüm önlerine ikinci bir şok bizim için hem mutlu olduk hem hafif üzüntü tabi bir arada doğum olduğu için fazla bir arada olamayacaktık :)

Ve sen Sarı kafa annenin rahmine düştüğünü öğrendiğimiz anda tamam dedim bu Erkek 
16. haftanda özel iş yerimden izin aldım hem gizliden hastane kontrolü hemde senin erkek olduğunu tescillemeye geldim annenle senin içinde süslendim :) :)

Bir itiraf benden ne annen ne ablan erkek olduğuna sevinmedi hatta baban bile çünkü baban kız çocuklarını çok seviyordu bu nedenle nisaduru olunca her bir araya gelişimizde hep onu sevdi , annen iki kız iyi anlaşır diyordu , ablan ise hep bir kız kardeş hayali kurdu ama ne yapalım Erkek oldun :) 

Ablanın karalığı , şişkoluğu şimdi resimlere bakınca fark ettiğimiz çirkin bebekliğinden sonra ( o zaman dünyanın en güzel bebeğiydi ) sen sarı çiyan , akça pakça bir çocuk olarak geldin evlerine başlarda yadırgadık tabi böyle uslu puslu bir şeydin :D 

Şimdilerde ise kızımın en sevdiği ama bir o kadarda dövdüğü , ittiği , ısırdığı arkadaşı kardeşi oldun.. 
Biz anne kız olarak seni çok seviyoruz , kızım belki sevgisinin farklı yönleri ile gösteriyor ama napalım ileri de biliyorum oda seni benim kadar sevecek öpecek 

Benim küçük bebeklerim. 
Sağlıkla büyüyün oynayın eğlenin ! :D


0 yorum on "Aybars ile Nisa Duru "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...