nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

15 Nisan 2015 Çarşamba

Banyodan korku / 15. ay





1 yıl 2 ay 21 günlüksün. (15.aylık diyoruz )

Son 1 aydır falan yıkanmak istemiyorsun yıkanmayı geçtim mutfakta lavaboda otururken suyu açınca bile kucağıma kaçacak kadar korkuyorsun , küvetin içindeki suyu görünce ağlıyorsun , üstünü değiştirmek için soyduğumda çığlık çığlığa alıyor kaçıyorsun seni yıkayacağımı zannediyorsun. Bir süre kafasını yıkamayın diyorlar eyvallah ama biz suya elimizi bile sokamaz haline geldik..

Top havuzu , ördekler , birlikte yıkanmalar ,su ile oynamalar , bebeğini yıkamalar yok yok yok gene aynı gene aynı..

işin ilginci deniz kenarına gittiğimde koşa koşa denize gidiyorsun bu nasıl çelişki bilmiyorum bir an önce suya alışmanı yıkanmaktan zevk almanı istiyorum, babanla birlikte yaz gelsin denize gidelim diyoruz dört gözle..


Bir diğer huyun ise , bezini değiştirirken ağlaman yatmak , bezini açmamızı , değiştirmemizi istemiyorsun
çişini yaptığında ayakta açıp hallediyoruz ne yapalım.. ama kakanı yaptığımda ayakta açmamız mümkün değil hayda bu sefer de banyo da suyu ısıtıp iki dakika poponu yıkıyoruz gene başa döndük ,
ayrı bir çığlık ayrı bir ağlamak iki arada bir derede kalmak tamda bu işte

Bu aralar böyleyiz bebeğim ,
Zorluyorsun , çaresiz kaldım diyebilirim mecbur ağlatıyorum seni inşallah geçer bu dönemler


0 yorum on "Banyodan korku / 15. ay"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...