nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

9 Mart 2015 Pazartesi

Uyku Saati Eğitimi


Bu aralar uzaklaştım nedeni ise ;

yorgunluk , uykusuzluk , bitkinlik.

Evet tam da bu işte !!

Tam da bu yazımda yazmıştım uyku eğitimi veremedim , kıyamadım ve hiç bir zamanda bunu istemedim.
Fikrim değişmedi hala yatır kaldır , zıplat oynat bana göre değil diyorum.

Biraz siteler içinde araştırma yapınca kendi kendime dedim ki

Sende uyku saati eğitimi ver ! :)

1 hafta okudum düzen sağladım oluşturdum.

Ve Perşembe akşam işten çıkınca 3 gün evde olmanın verdiği irade ve özgüven ile başladım.

O akşam emzirerek radyo bebek programından sakinleştirici şarkılar ile uyuduk.
ve sonraki 3 günde böyle oldu

En zoru sabah mışıl mışıl uyuyan poğaçayı uyandırmak oluyor öpüyorum , kokluyorum yok uyanmak istemiyor dudaklarını parçalayasım geliyor popoyu havaya dikiyor ( böyle bir eziyet işte )





Öğlen , akşam çok şükür sıkıntımız yok :)


Düzen ise budur ;

08:00 sabah kalkış
10:00 yeniden yatış
11:00 yada 11:30 uyanış
15:00 yada 15:30 yatış
16:30 yada 17:30 kalkış

bundan sonrası her gün aynı olmalı

22:00 banyo yada duş hava şartlarına bağlı
22:15 giyinme masaj
22:20 koklaşma :) sakince sevme
22:30 uyku vakti :)

Biz böyle mutluyuz Maşallah benim kara kızıma

Erken konuşmayım bugün 3. günümüz daha maşallah demeyenin saçları dökülsün inşallah :D

0 yorum on "Uyku Saati Eğitimi"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...