nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

16 Mart 2015 Pazartesi

Uyku Saati Eğitimi PART II







Bu aralar aklım fikrim hep uyku düzenimizde , 
Haftasonu biraz esneklik yaptık istemeden diyelim cuma-cumartesi-pazar bozduk 23:00 yada 24:00 aralarında uyuduk,

ama şükür pazar akşamı hemen eski düzenine girdi sanırım biz bu işi çözdük be dostum !! :)
uykusuz anneler kulübüne veda ediyorum ! :)

ama bu uykusuz bir bebeğin annesi olmak işi cidden zor , gece uyumuyorsun gündüz kalkıyorsun enerjin sende yok ama çocukta bolca var ilk zamanlar aman ne var otururuz diyorsun sonra sinirlerin inanılmaz yıpranıyor geriliyorsun falan filan.

he bide çevrende bıdı bıdı konuşan insanlar var mesela sık sık şunları duyuyorsun ?

- ben yatırırdım o kendisi uyurdu 
- napalım azcık ağlasın kendi kendine uyusun 
- sen bu çocuğu memeye / kendinle yatmaya alıştırmışsın 
- gündüz uyutma bak nasıl uyuyor 
bla .. bla. blaaaa.... :)

Biz hala memede uyuyoruz kollarımda ona sıkı sıkı sarılarak uyuyorum , hala da yanımızda yatıyor bu hafta da inşallah bunun için bir atraksiyon yapıp kendi odasında / kendi yatağında yatmasına alıştıracağım .. 

Detaylar bir sonraki yazıya :)

0 yorum on "Uyku Saati Eğitimi PART II "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...