nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

2 Şubat 2015 Pazartesi

Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü


Yaz gelirken bende bakıma girmeye karar verdim.
Benim girdiğim bakımdan ne olur diye de aklımdan geçiriyorum. Çünkü gerçekten kuaföre yada böyle şık salonlara gidecek vaktim özellikle de halim çok fazla olmuyor.  evde nisa duru uyudukça ancak bir şeyler yapabiliyorum.bide şaka falan değil ancak kaş aldırmaya kuaföre gidiyorum (teşekkürler kızım )

Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü aldım bende hepsiburada sitesinden,
televizyon izlerken gerçekten güzel gözüküyordu.







Bide yazmayı unutmadan  anneme benzeme yolunda hızla ilerliyorum. onunda hep ayaklarının altı yaradır kendisi bir şeyler yapmak ister ama özellikle yazın başına beladır.
Birazda olsa onun da işini görecek diye umutluyum. 

0 yorum on "Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...