nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

13 Ocak 2015 Salı

Montessori Aktivitesi






Montessori eğitimi deyince akan sular duruyor artık bizde 
özgür ruhlu savaşçı yetiştireceğim  :) kendine güvenen , gelişimi güzel ( inşallah ) 

Dün ( oobleck ) yapalım dedik ben bile keyifle oynadım resimlerde göreceksiniz ellerim hep içinde :)
bugüne kadar  hep tatlısını yapıp kilo aldığım nişasta kızımın yüzünden şirin gülücüklere sebep oldu 
Bu basit ama etkili aktivite bebeklerde duyusal gelişim için oldukça güzel katı ve sıvı ayrışımını ayırt etmesini sağlıyor. 
Biz biraz abarttık nasılsa banyo yapacağız diye  ayaklarmızı da soktuk güldük eğlendik. 

Siz siz olun bu aktiviteye başlamadan altına mutlaka naylon serin yoksa minik kuzu uyur kalan yer silme aktivitesi de size kalır. 

Yapımı da oldukça basit. 

* 1 bardak su 
* 4/5 bardak buğday nişastası ile yaptım ( kıvamını kafama göre ayarladım doldurdum içine ) 
* Gıda boyası ( pembe )

11,5 aylıkken bu eğitimi yaptık bizim için keyifliydi bir daha ki aya belki gene yaparız.



0 yorum on "Montessori Aktivitesi "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...