nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

26 Ocak 2015 Pazartesi

Güzel Kızım Artık 1 Yaşında





Benim kızım bir tanem artık 1 yaşında ,

En son ne zaman geleceksin diye burada  söyleniyordum hep 37. haftada gelir bu kız diyordum.
Kızım 39. haftasında geldi sağlıkla annesinin yapamaz dedikleri doğum ile açtı gözlerini dünyaya , ve sonra anladım ki ben seninle yapamam dediğim her şeyi yapmışım.

O günler geldi geçti 365 gün doldu bile ve kızım kocaman oldu.
o minicik beden büyüdü , gelişti , uzadı ilk doğduğundan ayrı bir çocuk oldu.
resimde tam 1 günlüksün. minicik bedeninle koynumdasın..

Sanma ki sırf sen büyüdün !!!
Seninle birlikte bende her gün büyüdüm , öğrendim , geliştim.
diş çıkarken insanın canı nasıl yanarmış , ama annesi azcık konuşursa kızını okşarsa geçermiş öğrendim.
İnsanların içinde el ile de yemek yenebilirmiş mesela ,
et yemekleri aslında o kadar da kötü değilmiş arada bile olsa yemekte fayda varmış.
Kızını eğlendirirken karşısında saçma sapan hareketler de yapmak varmış :)

Ben seninle dolu dolu kocaman 1 yıl geçirdim.
Şimdi babanla yolda sokakta ikimiz tek yürürken hep aynı cumleyi kuruyoruz.
Bizim ne boş vaktimiz varmış , meğer biz ne boş insanmışız diyoruz :)

Hayatımıza öyle bir girdin ki , odak noktamız yanlız sensin. Bir sen varsın sanki gerisi teferruat..
Sabah kalkıyoruz sen , gece yatıyoruz sen , sen uyuyorsun biz gene sen.

Sen sen sen , iyi ki varsın minnoşum , iyi ki ailen olarak bizi seçmişsin , iyi ki bizimlesin.

Mutlu ,
Sağlıklı ,
Bir yaşın olsun.
Seni çok seviyorum. 

2 yorum on "Güzel Kızım Artık 1 Yaşında "

Strasbourgdaki Istanbullu on 28 Ocak 2015 15:48 dedi ki...

♥ Daha nice saglikli yillariniz olsun hep beraber insallah ♥ öyle güzel anlatmissinki...

Unknown on 28 Ocak 2015 15:56 dedi ki...

amin canım inşallah

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...