nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

6 Ocak 2015 Salı

Atak Dedikleri Bu Olsa Gerek



49.hafta atak diyorlar bizim bu yaşadığımıza , aynen de öyle gidip atasım var kendimi vallahi
347. günümüzdeyiz bugün son 1 haftadır diş desem diş değil , hastalık desem çok şükür oda değil anlamadığım çözemediğim değişik bir ruh halindesin beee kızım !

Yılbaşı ve hafta sonu dahil 4 gün evde harika günler geçirdik birlikte 
ilk defa gündüz/akşam yeter artık dedim azcık dinlenmek istiyorum. 
Tam düzeliyor diyoruz her şey eskisine dönüyor galiba 

2 gündür gene uyku saatimiz 02.00 yada 03.00 oldu o saate kadar seni mutlu edemiyoruz.
sürekli mız mız , sürekli ağlamaklısın

Emeklemek ile yürümek arasında bana kafayı yedirmek için uğraşıyorsun
kucağıma alıyorum emeklemek istiyorsun yere bırakıyorum yürümek istiyorsun 
artık bende anlamadım sen benden ne istiyorsun 


Tam resimdeki gibi son zamanlar kucağımda kanguru misali yaşıyorsun
ben yaşıyor muyum bilmiyorum ciddi bir dinlenmeye ihtiyacım var sanki.

Bu işin molası yok mu ? 
Durdurun ihtiyacım geldi.... 

0 yorum on "Atak Dedikleri Bu Olsa Gerek "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...