nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

26 Ocak 2015 Pazartesi

1 Yaş Doğum Günümüz


Burada gördüğünüz her detay el emeğidir. :) 
Yapımı da , kesimi de , zevkle hazırladım autocad programında çizdim print ettim kestim :)



Davetiyemiz , 
herkese İnternet ortamı ile gönderdim aramam gerekenleri de ayrıca extra aradım. 


Pastamız Tado pastanesine yaptırıldı. 
40 kişilik iki katlı bol kuzulu ve hafif bir pasta oldu. 
Resim verdim sadece birebir aynısını yapmışlar çok teşekkür ederim. 

Doğum günü kutlamamız , 
içimdeki heyecanı anlatmam mümkün değildi ki . :)



1 yaş şeker hamuru kurabiyelerimiz olmazsa olmazdı. 
Ağacımıza astık hepsini :)




Güzel dostlar , anılar ,hatıralar biriktirmek istiyorum senin için.
En kötüsü de bunları gün gelip unutmaktan hatırlamamaktan ve sana aktaramamaktan korkuyorum. 
Üst resimdekiler kızımın arkadaşları ve sayesinde bizimde arkadaş olduklarımız..
alt resim ise kızımın halasından not. 

İleri de girer bakarsın internete :) 



2 yorum on "1 Yaş Doğum Günümüz "

Strasbourgdaki Istanbullu on 28 Ocak 2015 15:44 dedi ki...

Her detay her ayrinti harika canim; çok kafa patlattin ama sonuç çok çok güzel olmus...

Unknown on 28 Ocak 2015 15:55 dedi ki...

sağol canım..
daha detaylı paylaşacağım ama resimler gelmedi

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...