nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

22 Aralık 2014 Pazartesi

Tarifsiz Mutluluk


Bundan yıllar yıllar evvel tanıdım seni aslında şaka şaka..
öyle çok uzun zamanda olmadı ama bana yetti diyebilirim bu geçen süre ,
Evlilik dedikoduları , sonra ben hamileydim zevkle dinledin heycanımı , mutluluğumu
güzel kuzum canım kızım geldi dünyaya tüm acemiliğimi seninle paylaştım. 

Şimdi gün geldi ve aynı duygular içinde sensin bu kez ben teyze oluyorum .
Küçük bir kız çocuğu büyüyor içinde
En az senin kadar istedim ben bu miniği.. 
 annelik denen bu duyguyu çevremdeki herkes yaşamalı 


anne - kız 
sizin için çok ama çok mutluyum. 
Mayıs sonu haziran başı gibi geleceksin aramıza 
İnşallah seni kucağıma alıp öpüp koklama şansım olur. 


4 yorum on "Tarifsiz Mutluluk "

Strasbourgdaki Istanbullu on 22 Aralık 2014 12:33 dedi ki...

Aglattin beni canim :(
Öyle mutluyum ki hayatlarimizi paylasabilme firsatimiz oldugu için.. Öyle mutluyum ki A'dan Z'ye kizinin varolusuna sonra dogumuna ve simdi büyümesine sahitlik edebildigim için.. Senden çok sey ögrendim halada ögreniyorum... Insallah gün gelir 4 ümüzün anne-kiz olarak beraber geçirebilecegi harika zamanlarimiz olur...

Unknown on 22 Aralık 2014 13:02 dedi ki...

ah canım inşallah şuan tek istediğim o miniği kollarıma alıp öpüp koklamak sana nasip oldu Nisa Duru yu sevmek.
Seneye Türkiyeye gelmezseniz basarım orayı :) :) ahhh keşke biz gelebilsek ( sen demeden söyleyim )

Daha birbirimizden öğreneceğimiz çok şey var canım benim.
ikinizi de kocaaaaaman öptüm

Strasbourgdaki Istanbullu on 22 Aralık 2014 15:15 dedi ki...

Insallah nasip olur canim benim birbirimizi yine görmemiz 4lü sekilde :)
Evet evet siz buraya geliceksiniz insallah ben hissediyorum, hâyâl ediyorum hep beraber gezmelerimizi :)))
Bizde sizi kocaman öpüyoruuuz Nisa Duru'yu daha çok ama <3

Unknown on 22 Aralık 2014 15:16 dedi ki...

İnşallah canım rüyalarıma bile girdi oralar gelmekte nasip olur belki.
Bende şimdilik seni öpüyorum sonra pabucun dama :)

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...