nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

23 Aralık 2014 Salı

İlk Diş Heycanı


Bu yazıyı yazmaya maalesef geç kaldım hemde fazlasıyla çünkü bizim şuan görünür de 7 tane dişimiz var
3 tane altta  , 4 tane yukarı da daha devamı da geliyor huysuzluk , iştahsızlık ve bol salyalı günler geçiriyoruz.



Biz ilk dişimizi Antalya dan Konya ya gezmek amaçlı geçerken yolda gördük , gene ananen öncü oldu araba içinde aaaaa bu diş çıkarıyor dedi. 
Ondan sonra bir milyon defa ağzını açtım baktım hadi çıtçıt sesi duymak istiyorum diye 100 defa kaşık ile dişini tıklattım. 
sonunda o sesi duydum ve seni rahat bıraktım. 
6. ayında çıkardın ilk dişini biraz erken oldu ama olsun şimdi koca koca dişlerin var

hemen kazma dişli kızım demeye başladım gülünce incilerin bir harika bebeğim. 


0 yorum on "İlk Diş Heycanı"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...