nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

29 Aralık 2014 Pazartesi

Hastane Çantamıza Neler Koydum Vol II






Kızıma Kavuştum  şimdi atıp tutması daha kolay başımdan geçti çünkü bu deneyim.

İdeal çanta hazırlama süresi bana kalırsa 36. hafta yada 37 olabilir genelde bundan sonra her an doğum beklenir.
tabi ki doktor aksini söylemedikçe bana başka doktorlar sık sık erken doğum riskin var dedi kendi doktorum inatla yok demesine rağmen ben inanmadım malesef birazda acelecilik var ruhumda.
nitekim kuzum 38+6 da kollarıma geldi.

Eski sayfada neler yazmışım neler gerekli olmuş bunlara bakıyorum şuan. Bunları yazmışım 

Ben bu çantaya ne koydum ?

1 adet gecelik ve sabahlık  / 1 adet yarım kollu ince pijama takımı : Doğumdan çıkınca gecelik giydim sabahlık mutlaka alın yürüyüşe çıkıyorsunuz koridorlar serin oluyor
1 gece yattığım içinde değiştirmedim hastane çıkışında pijamalarımı giydim evimize öyle geldik.

Son zaman testler / Sigorta işlemleri : İkisini de almadım yanıma hastane aynı hastane bilgilere ulaştılar sigorta artık İnternet üzerinden çıkarılıyor

Atlet : Ben giymedim , ama yanınıza mutlaka 1 beden büyük atlet alın emzirme durumunda açmak zor olmasın

3*4 tane iç çamaşırı : Normal Doğumun avantajı ile 2 tane yetti hasta bezi kullandıkları için hiç ihtiyaç bile olmayabilir.

Emzirme sütyeni : Ben kullanmadım aklıma bile gelmedi eve çıkınca ancak zaten hiç sevemedim bu sütyeni

Gögüs pedi / gögüs ucu krem : Krem almıştım yanıma ama işime yaramadı ikisini de yanınızda bulundurabilirsiniz ne olur ne olmaz

Çorap :  Doğumdan çıkınca üşürsün diyenler için koymuştum ama üşümedim zorla üşütmemek için giydirildim malum artık emziriyordum sütten çocukta hasta olurdu ve bu cümleyi belki 1 milyon kez duydum

Terlik : Yürüyüş için lazım , çok şatafatlı ,süslü püslüye gerek yok sonuçta üstüne basıyorsun :)

Günlük Bakım / makyaj : Hiç birisi aklıma gelmedi daha önce düğüne değil doğuma gidiyorsun diyenler haklıymış :)
Nıvea bakım kremi kullandım dudaklarım çatlamıştı
Bide süs namına şirin bir tacım vardı arkadaşımın yaptığı

Dönüşte giyecek kıyafet : üstünde ne var ise onunla çıkmak istiyorsun

Islak mendil / Havlu Kağıt / Ped : Bunları da yanınıza mutlaka alın


Peki Kızıma neler aldım ?

10 lu hastane çıkışı : Direk ebelere veriyorsun doğar doğmaz giydiriyorlar

5 li hastane çıkışı :  Bir takım daha mutlaka olmalı nasıl kirletecekleri belli olmuyor

Bez / ıslak mendil  : Islak mendil kullanmadık kuru pamuk aldık ıslattık  bide 3*5 tane ağız mendili koyduk

Battaniye : Dışarı çıkarken gerekli oluyor hava sıcak ise gerekli diye almayın tabi :)

Ev tipi ana kucağı :  Biz bununla çıktık güzelce yatırdık içine uslu uslu evimize gittik

Emzik : İleride emzik emmesini istiyorsanız bence yanınıza alın istemiyorsanız gerek yok

Bez : Kucağına alanlar için omuz mendili aldık çok alan olmadı ama olsun

Fotograf makinesi / video bunlar gerçekten unutulmaması gerekenler o anları ölümsüzleştirmek lazım..

Ben şeffaf kese aldım kızım için ayrı benim için ayrı

Ebelere vereceklerimizi yani ikimizde çıkınca giyeceklerimizi onun içine koyduk poşet ile vermek istemedik.

onun içine de 10 lu hastane çıkışı ( eldiven , alt pijama , üst pijama , battaniye , çorap , şapka , ağız mendili , önlük ) vardı . içine 1 adet bebek bezi ekledik.

Kendim içinde

Gecelik , çorap ,sabahlık , iç çamaşırı , atlet koyduk


Bunu okuyan herkese hayırlı doğumlar buda  benim doğum hikayem







0 yorum on "Hastane Çantamıza Neler Koydum Vol II "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...