nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

29 Aralık 2014 Pazartesi

Biraz Bilgi Dönüşümü


BEBEK ARABASI SEÇİMİ 

Bu yazıda gördüğünüz arabanın gri/pembe olanını aldık. Tabi kızım doğunca nasıl güzel olduğunu anladım ilk 6 ay neredeyse her yere bununla çıktık gezdik her yere gittik kızımda sakince baktı etrafı izledi
sonra ne oldu bilmiyorum bir anda hiç arabaya binmeyen birisi oldu benim kızım burada da imdadımıza ERGO BABY koştu bir süre bununla takıldık.
Araba işi gerçekten şans kimi bebek sakince oturup sessizce bunun içinde gülümserken kimisi de ağlar durmaz. Travel sistem olması bizim için büyük avantaj oldu ama araba seçiminde çok şeye dikkat etmek lazım

* eviniz kaçıncı katta asansör var mı ?
* araba hafif mi ağır mı ?  sonuçta bebekle çıkacaksınız evden yere de koyamazsınız.
* Arabanız var mı ?  Var ise bagaja sığar mı ?
* Bütçeniz neye uygun hadi sizinki uygun aldınız ama bebeğiniz buna biner mi ?


BEBEK ODASI VE EŞYALARI 


Doktoruma artık cinsiyetini söyleyin alışverişe başlamak istiyorum dediğimde kız olduğıunu başka doktordan öğrenmiş hatta alışverişe bile başlamış bir hamileydim..
Hiç gerek yok alışverişe öyle hızlı büyüyecek ki o zıbın içine tek kolu girmeyecek 2 takım al yeter sonra bir bakmışsın büyümüş kıyafet olmuyor dedi
Güldüm.. geçtim.. kim tutabilirdi ki beni..

Nitekim öyle de oldu bir sürü kıyafet aldık ama hepsi beden olarak ayına uyumluydu büyüdükçe bir diğerini giydirdim alıp aaa bunu hiç giydirmeden veriyorum dediğim hiç olmadı çünkü gene bir Osman Batur klasiğini dinledim. :)

Odasına gelince ,
geceleri henüz yatmasak bile iyi ki büyüyen beşik almışım diyorum bu minnoşlar hızlı büyüyor öyle küçük beşik falan kurtarıcı değil. 2 yaş sonrası gene beşik almaktansa şimdi almak en iyisi


HASTANE ÇANTASI 

Normal Doğum ile birlikte aaa daha koymadım dediğim üç beş parça eşyam vardı ama eksikliğini hissetmedim :)

Şöyle bir baktım aslında düzenlemem lazım bu konuyu :)

Doğuma gitmeden yazınca yarı bilen yarı bilmeyen bir mod ile olmuş eee eksikte olmuş :))






2 yorum on "Biraz Bilgi Dönüşümü"

Strasbourgdaki Istanbullu on 29 Aralık 2014 12:31 dedi ki...

Yaz yaz :D hastane çantasini özellikle :D
Burda takip eden biri var :))

Unknown on 29 Aralık 2014 12:36 dedi ki...

yazıcam tamam ama toparlamam lazım

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...