nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

17 Haziran 2013 Pazartesi

İLK MUAYENE


Artık hastanemi seçtim özel okmeydanı hastanesi 
Doktorumu da seçtim OSMAN BATUR bu doktor hakkında aldığım öyle çok bilgi oldu ki sanki bana gel der gibi devamlı her yerde karşıma çıktı. sonunda gittik işte. 

Bugün ilk olmasa da devamlı gideceğimiz yerdeki ilk doktor randevumuz vardı.
Miniğimizi gördük küçücük bedeni ile ben buradayım der gibi pıt pıt atıyordu minik kalbi 
gerçi bana sorsan sanki göbek atıyor gibiydi öyle hızlı ki şuanda dakika da 100 ile 150 atıyormuş..
Harikaydın gerçekten 9 mm lik bedenin ile bizi nasıl mutlu ettin bir bilsen :) 

Şuanda 7+1 günlük hamileyim. Ufacık beden birazcık daha büyümüş mısır tanesi kadar olmuş. 9 mnm boyunda sağlıkla büyük meleğim. !! 






Bizden böyle işte ikimizde büyüyoruz benim için bu büyüme biraz kusma biraz baş ağrısı biraz bulantı ile zor geçiyor ama bu belirtiler bile sağlıklı olman demekmiş. 



1 yorum on "İLK MUAYENE "

Ece'sel Meseleler on 17 Haziran 2013 14:38 dedi ki...

maşalllahhhh :)

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...