nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

30 Haziran 2013 Pazar

2. AY HAMİLELİK NELER OLDU NELER HİSSETTİM


Bugün 2. ayımızın son günü tamı tamına 8+7 günlüğüz....
Hooopp 9. hafta ile 3. ayımızın ilk gününe gireceğiz ama hala 1. trimester içindeyiz .
Bu laflar bu kelimeler bu terimleri kullanmak için çok okudum ne nedir ? şu ne demek ? bu ne demek ? derken artık bu laflar hayatımın içinde güzelce yerleşti işte :) teknik terimler artık benden sorulur .. :=)

Dr kontrolümüz çok iyi geçti bunlardan zaten daha önce bahsettim..
minik kuşum içeri de artık hızlı büyüyor.. 8/11 mm düşünün artık o kocaman hahahahah :D
ne güzelmiş içeri de seni büyütmek.. seninle birlikte büyümek.
bugün 8+7 oldum yarın sabaha 9 haftalık uyanacağım. :)  ( maşallah )

Neler yaşadım bakalım ...



 Bulantılarım maalesef geçmek bilmedi hala devam ediyor çok iyiyim derken dr un verdiği kan ilacı ile
resmen takla attım klozet benden sorulur gittiğim her yerde önce WC yazısını görüyorum sonra bir ohh çekip oturuyorum bu dalga konusu bile oldu sen köşeye tuvalete yakın otur falan diye. Oysa sadece istediğimde kusuyorum şimdi midem bulansın 1 saat tutabiliyorum. sonra ben bi kusup geliyorum diyip öyle gidiyorum..
Naneli sakız , naneli şeker bu aralar favorilerim arasında stoklarla sınırlı :) önümüzde uzun haftalar var ama inşallah normale bir an önce döneriz 
yakında yan resimdeki kız gibi kafamı komple sokup sifonu çekeceğim. :(

* Göğüs ağrılarım bitti bazı zamanlar hafif ağrılar oluyor ama buna da şükür diyelim !!

* 1 aydır ağzına tatlı sokmayan ben inanılmaz derece "GÜLLAÇ" istedim , fakat yediğim de kustum.

* Her kıyafetimi rahatlıkla giyebiliyorum , ama bazı pantolonlarımı giyiyorum sonra yok bu çok dar deyip çıkartıyorum içeri de sıkışma diye :) :)

* az az yediğimde ama sık sık yediğimde kendimi daha rahat hissediyorum.

* Soda bu ay favori içeceğim oldu hemen hemen her gün mutlaka 1 tane minarelli su içiyorum. kemik gelişimine de iyi geliyormuş.




Önümüzdeki iki gün içinde bebeğinizin el plaklarında parmaklarının nerede olacağını gösteren sırtlar oluşmaya başlayacaktır. Bebeğinizin boyu yaklaşık 11-14 mm oldu. Bebeğiniz fıstık kabuğu içine sığacak kadar oldu ama ağırlığı henüz kabuğun içindeki fıstık kadar olmadı :) Anneler sabah bulantıları için akapunktur size yardımcı olabilir..









Bu günlerde sanki daha çok bebeğe benziyorsun be kuzum. :) baksana eller kollar şekillendi.

Sağlıkla büyü ve hemen bize cinsiyetini göster lütfen şimdi bunu çok merak eder oldum...






0 yorum on "2. AY HAMİLELİK NELER OLDU NELER HİSSETTİM"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...