nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

12 Nisan 2013 Cuma

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM..







Başlıktan da anlaşıldığı gibi bugün benim doğum günüm. hem sarhoşum hem yastayım... :)

Yehhuuuuuu J doğum günlerini günü gelene kadar hiç sevemiyorum ne alaka ise aman kutlamayım falan diyorum fakat aynı gün içinde yaşadığım herşey ile dünyalar benim oluyor ne yalan söyleyim... 
Dünyanın en şımarık en mutlu insanı olabiliyorum. Gün boyu benim için çok özel olabiliyor.. J

Kendimi televizyon programına yeni çıkanlar gibi hissettim buradan emmimgile , anneme , alt komşuma teşekkür ederim hahaha J benimde teşekkür etmem gerekenler var tabikide... 

Yayında ve yapımda emeği geçen ve bu yaşıma kadar zor yada kolay bir şekilde getiren annemle babama 

Yıllardır öz kardeşi olmama rağmen inanmayan bazen benimde kuşkulanmama sebep olan üvey kardeş muamelesi yapan abime. ( bak abi dedim gıymetini bil )

Şurada 1 ay 3 hafta 2 gün sonra 2 yıllık kocama bana katlandığı , sevdiği her daim yanımda olduğu için

3 yıldır kendi ailem gibi yanımda olan kayınvalidem ve kayınpederime kör istedi 1 göz Allah verdi 2 göz misali 2. Ailem oldukları için.

Öz kardeşleri gibi gördükleri için görümceciklerime. Hep kız kardeşim olsun istemiştim 3 yıl önce 2 tane birden oldu işte keşke bide eltim olsaymış dedikodularını yapardık hahahah J bu durumda kayınvalidem imdadıma yetişiyor J J ( şşşşhhhtt duymasınlar )

Kkdaşlara ; Onlar kendilerini biliyorlar isim vermeyelim . J J yanımda olduğunuz için size de …
Bazen uzaklık mesafe değilmiş sayenizde anladım.


Aklıma gelen gelmeyen tüm aileye herkese bu günümde her daim yanımda oldukları için bir kısmına da beni büyüttükleri için teşekkür ederim .. J
Hep birlikte Nice Mutlu senelere tabiki benimle birlikte…. J


şimdiden akşam olsa da kutlasak pastamızı yesek falan diye içimden geçirmiyor değilim yani :D
Hayatımda ve akşama yanımda olan herkes sizi çok seviyorum... :)

Belki gerçek doğum günü hediyem içimde büyüyordur kim bilir... 




0 yorum on "BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM.."

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...